פרסום שלטי חוצות – מה המחירים בישראל ?

בתחום של פרסום שלטי חוצות מחירים נקבעים לפי פרמטרים שונים שנקבעים פחות או יותר באותה צורה גם בארץ וגם בחו"ל. עם זאת, ישראל היא מדינה ייחודית מבחינת מספר הנפשות ומאפייני הצריכה ולכן גם לפרסום בשלטי חוצות יש מאפיינים מיוחדים. את המאפיינים האלה כדאי להכיר כאשר מבררים על פרסום שלטי חוצות מחירים ועלויות ורוצים להשוות בין משרדי השיווק ויחסי הציבור הרלוונטיים.

כשמדובר על פרסום שלטי חוצות מחירים תלויים בסוג השחקנים

מספרן של חברות הפרסום בישראל גבוה ביחס לאוכלוסייה, אך נמוך משמעותית בהשוואה לארצות הברית ואירופה. לפיכך, יש כמות קטנה יחסית של משרדי פרסום שמסוגלים להתמודד עם הדרישה להצבת שלטי חוצות ברחבי הארץ. התוצאה היא שבענף של פרסום שלטי חוצות מחירים תלויים במידה רבה בסוג השחקנים, בהרכבם ובאופי המוצרים.

הלוגיסטיקה מסביב לפרסום שלטי חוצות

בישראל נדרשים גם אישורים בירוקרטיים מורכבים יחסית על מנת לתלות שלטי חוצות במקומות בולטים. הדוגמא הכי טובה לכך היא הבניין מול גשר ההלכה, שעליו נמכרים שלטי החוצות היקרים ביותר בארץ. בין היתר, מחיר השלטים שם מושפע מהמיסים שגובות העיריות ומעלויות התחזוקה והתפעול הגבוהות.

שילוב חדשות לצד הפרסומות על גבי המסך

מסכים אלקטרוניים שמאפשרים להציג מסרים מתחלפים משמשים לעיתים גם לטובת שידור חדשות. מטרת החדשות היא למשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים, לייצר נוכחות עבור השלט ולאחר מכן להגביר את המודעות גם למותג שבוחר לפרסם עליו. גם בהקשר הזה, התעשייה של פרסום שלטי חוצות בישראל שונה ממקומות אחרים בעולם – שבהם אין דרישה כל כך גבוהה לעדכוני חדשות תכופים.

שילוב הפרסום עם פלטפורמות נוספות

אחת הדרכים היעילות ליהנות מהיתרונות של השקעה כספית בפרסום שלטי חוצות היא להשתמש גם בפלטפורמות נוספות. בכל הנוגע לישראל, ההמלצה היא לפרסם גם על גבי מוניות ובנקודות מכירה ייעודיות.

לסיכום, בבואנו לדון על פרסום שלטי חוצות מחירים בישראל מושפעים ממספר חברות הפרסום – ומעלויות התפעול. אם משתמשים בשלטים כאלה, כדאי לשדר עליהם פרסומות כדי למשוך את תשומת הלב ולשלב אותם עם אמצעים נוספים.

CTV שילוט חוצות ומסכי פרסום דיגיטלים
CTV שילוט חוצות ומסכי פרסום דיגיטלים