פרסום העסק

כבעל עסק עומדות בפנייך אפשרויות רבות לפרסום.

תשדיר רדיו קליט ומגניב, פרסומת בטלויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ועוד

לכל אפיק פרסומי עלויות, יתרונות וחסרונות משל עצמו. יחד עם זאת בשנים האחרונות נפוץ מאוד אפיק הפרסום הקרוי, פרסום באמצעות מסכי לד או פרסום שלט חוצות על גבי מסכי לד.

מדובר כמובן בשלט דיגיטלי שממוקם באזורים מרכזיים, צומת סואן או מקום אחר אטרקטיבי לחשיפה. היתרונות של השלט הדיגיטלי הם כמובן רבים.

דינאמיות – בעל העסק יכול להחליף את הסרטון בצורה קלה, לערוך ולשנות אותו ולהזרים בצורה קלה את הסרטון דרך החברה שמנהלת את המסך הדיגיטלי.

אם תמונה שווה אלף מילים, כמה שווה סרטון ? מיותר לציין את היתרונות הרבים שיש לצופה וללקוח הפוטנציאלי בעת צפייה בסרטון, על פני קריאת טקסט או צפייה בתמונה סטטית. הוידאו המוקרן מושך את העין ומשיג את המטרה מהר יותר ובצורה יעילה יותר.

מסר מורכב – בשונה מתמונה בעיתון או פרסומת כתובה, בה נדרש מהמפרסם לחשוב על קרייאטיב קצר ככל האפשר ויחד עם זאת שיכיל את המסר אותו רוצה להעביר בעל העסק. פרסום דיגיטלי לעסק או  פרסום על מסך לד, בדומה לכל סרטון קצר, יכול להכיל מסר מורכב ובכך לאפשר לבעל העסק לחשוף את הלקוח הפוטנציאלי לרבדים נוספים של המוצר או השירות.

 

 

השארת תגובה