טיפים לבחירת מערכת CRM

כל מנהל בארגון יודע שמערכת CRM טובה, תסייע להתנהלות נכונה ותסייע בהצלחת הארגון כולו. ההבדל בין מערכת ניהול מצויינת לבין מערכת קלה ופשוטה יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה או כישלון.

באם אתם עומדים בפני בחירת מערכת לארגון שלכם ותוהים כיצד לבחור, הגעתם למקום הנכון.

כך תבחרו מערכת CRM לארגון

מטרות המערכת – ראשית עליכם לשאול את עצמכם מה מטרות המערכת, לכל מערכת CRM יתרונות וחסרונות, עליכם לבדוק האם המערכת בה אתם מתעניינים עונה על צרכי הארגון שלכם. בדקו מראש מה היתרונות של כל מערכת, מה נקודות החוזקה ומה החולשה. אם את זקוקים למערכת לצורך ניהול לידים, בדקו היטב שמלבד כלל היתרונות של המערכת, לידים זו נקודת החוזקה שלה.

התממשקות עם מערכות קיימות –  בשוק מערכות הCRM קיימים אינספור מערכות, אך במרבית הארגונים עובדים עם מערכות שונות ומגוונות, חשוב לוודא כי המערכת בה אתם בוחרים מסוגלת להתממשק עם מערכות קיימות בארגון שלכם.

עלויות –  יש לבחון את עלות המערכת בהשוואה למערכות אחרות . זכרו כי מערכת טובה לא אמורה לסיים לכם את התקציב השנתי, אך חשוב להשקיע במערכת טובה שתעשה את העבודה ותטיב עם הארגון.

לאיזה חטיבות בארגון המערכת אמורה להועיל –  לכל חטיבה בארגון שלכם מטרות אחרות, בדקו  היטב מול כל חטיבה מה הצרכים שלה. ייתכן ותגלו כי על אף שמבחינתכם מערכת המכירות הוא זה שזקוק למערכת יותר מכל, בדיקה והכרה של כל החטיבות בארגון יכולה להעלות חטיבות אחרות שזקוקות למערכת יותר. שימור לקוחות , מכירות, כספים. כמו כן זכרו כי מערכת CRM איכותית אמורה לשפר את הקשר בין המחלקות בארגון, להעביר מידע בצורה קלה לסייע בהגדלת כמות הלקוחות, בהגדלת ההכנסות ולתת לכם המנהלים דוחות קבועים על מצב הארגון וההכנסות

 

שיהיה לכם בהצלחה