חסכון בזמן עבודה עם מערכת CRM

בעידן שלנו למהירות טיפול ישנה חשיבות רבה ביותר. המהירות והיעילות חשובות הן מצידו של הלקוח והן מהכיוון שלכם. הלקוח מצידו יעבור לבחון את השירות שמציע עסק מתחרה אם לא יקבל מכם טיפול מהיר מספיק. אתם, עם טיפול מסורבל ואיטי בלקוחות, תאבדו זמן יקר בו יכולתם לבצע פעולות אחרות ולעמוד ביעדים נוספים שהצבתם לעצמכם. מערכת CRM או מערכת ניהול לקוחות מאפשרת לכם עבודה יעילה ומהירה יותר לא רק מול לקוחות אלא במשימות נוספות שיש לבצע בעסק.

מערכת CRM תאפשר לכם לנהל את המשימות בצורה מהירה וטובה יותר

מהירות ביצוע משימות מבוססת על ניהול נכון שלהן

גם אם יש לכם עובדים שיודעים היטב את עבודתם ויבצעו כל משימה שתחת אחריותם היטב, כל עוד ניהול המשימות אינו יעיל, גם עבודתם לא תהיה יעילה. מחלק המשימות הוא עובד בכיר יותר או אתם בעצמכם, תלוי בגודל העסק. אם חלוקת המשימות נעשית מהזיכרון או ממה "שקופץ" באותו רגע, כנראה שיהיו משימות רבות שיתפספסו בדרך ולא יתבצעו בזמן. מערכת CRM תאפשר לכם לנהל את המשימות היטב ובצורה אוטומטית. אתם מזינים את המשימות שיש לבצע והן מחולקות לאדם הנכון ועל פי סדר עדיפויות נכון.

יד ימין לא יודעת מיד שמאל? לא עוד

כמה פעמים קרה לכם מצב שנציג חברה מסוימת פנה אליכם על מנת להציע שירות או מוצר או אפילו לטפל בפניה בהפרש קצר מנציג אחר? הדבר לא עושה רושם טוב, אם מדובר בהצעת מכירות, החברה נתפסת כאגרסיבית וככזו שתעשה הכל על מנת להגדיל את מכירותיה, למרות שהדבר נעשה באמת בתמימות ולא בכוונה כזו. עם מערכת CRM, כל עוד עובדים איתה נכון ומקפידים להזין בה כל פעולה שעושים, אין סיכוי שדבר כזה יקרה. כך החברה לא תבזבז זמן יקר ולא תיצור רושם לא טוב על לקוח.
פעולות המתבצעות אוטומטית
אם בעבר הייתם בודקים בסוף כל יום לידים או פניות שהצטברו ושולחים ידנית ניוזלטר למתעניינים, עם מערכת CRM פעולות רבות מתבצעות אוטומטית. המערכת מגיבה לכל אחד מהלידים שהצטברו, שולחת אוטומטית ניוזלטר או תגובה ומעבירה אליכם למערכת ניהול משימות משימה שיש לבצע כמו התקשרות טלפונית ללקוח או מתן תשובה לשאלה. כך העבודה נעשית במלואה ואתם מפנים לכם זמן יקר למשימות שנדרש גורם אנושי כדי לבצע אותן (כן, עוד יש כאלה…)