הקשר בין בחירת הריהוט המשרדי לתדמית העסק שלכם

מרהטים מחדש את העסק? כדאי שתקדישו מחשבה לפריטי הריהוט שאתם עומדים לבחור ולאיך הם יכולים להשפיע על תדמית העסק שלכם.

בחירת ריהוט משרדי אינה פעולה שמבצעים רק כאשר בונים משרד חדש. גם במשרדים קיימים מומלץ לרענן את עיצוב המשרד אחת לכמה שנים, קל וחומר אם הרהיטים הקודמים כבר אינם יציבים או אסתטיים כפי שהם היו בעבר. לפני שאתם מתחילים לעיין בקטלוגים שונים ולברר אודות הצעות מחיר מחברות הריהוט המשרדי, ישנם מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון. הגורם הראשון הוא כמובן מידת הפונקציונאליות של הריהוט והתאמתו לעסק. הגורם השני הוא התקציב העומד לרשותכם. הגורם השלישי והמפתיע מכולם הוא כיצד תוכלו לנצל את בחירת הריהוט, כדי להשפיע לחיוב על תדמית העסק.

כיצד קשור הריהוט המשרדי לתדמית העסק?

דמיינו לרגע את עצמכם מגיעים כלקוחות למשרד רואי חשבון, במטרה לבדוק האם המשרד מתאים לתת לכם שירות. כשאתם נכנסים למשרד מחכה לכם פקידת קבלה מאחורי שולחן רעוע ועמוס במסמכים, לאחריו אתם מתבקשים להמתין בעמידה ליד חדר הישיבות עד שיגיע זמן הפגישה וכשאתם נכנסים אתם מגלים שולחן ישיבות מתנדנד ודהוי. מהו הרושם שתקבלו עוד לפני שתפגשו את רואה החשבון? סביר להניח שתרגישו כי מדובר במשרד הפועל בשיטות מיושנות, שאינו רואה חשיבות בדאגה לנוחות לקוחותיו וגם לא משקיע בהתאמת ריהוט לעובדים. האם זהו המשרד שתרצו לעבוד אתו?

זהו הכוח של ריהוט משרדי על יצירת תדמית לעסק. ריהוט איכותי, עמיד ומעוצב, יכול ליצור תדמית של עסק מצליח ורציני, ולהשאיר רושם טוב על לקוחותיו. למעשה, בחירת הריהוט אינה קשורה רק להשארת רושם על הלקוחות, אלא גם על שותפים עסקיים או משקיעים. כאשר אתם מזמינים משקיע חדש לפגישת הכרות, ומושיבים אותו ליד שולחן ישיבות גדול, יציב ומרשים, זהו הצעד הראשון ביצירת תדמית של עסק בעל פוטנציאל גבוה שכדאי להתקשר עמו.

אז איך לבחור ריהוט למשרד?

בחירת ריהוט למשרד נשענת על שלוש נקודות: פונקציונליות, נראות ואיכות. פונקציונליות נמדדת בהתאמת הריהוט גם לעובדים וגם ללקוחות. אם ניקח את הדוגמה מתחילת המאמר, דמיינו לכם כעת שאתם נכנסים למשרד רואי חשבון ובכניסה אתם פוגשים בפקידת קבלה מאחורי דלפק מעוצב ומרשים.

השארת תגובה